Pécsen megszűnik a zöld rendszámos hibridek ingyenes parkolása
Jelenleg 40 ezer zöld rendszámos autó fut az utakon, a pluginek aránya ebből nagyjából húsz százalék.
Jelenleg 40 ezer zöld rendszámos autó fut az utakon, a pluginek aránya ebből nagyjából húsz százalék.
Az online értékesített kupé SUV új verziójában kettő helyett csak egy motor található.
Nem sok extrát kell rendelni a német SUV-ba, hogy az ára átlépje a 40 millió forintos lélektani határt.
Az új koreai szabadidő-autó minimum 8,75 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
A villanymotoros jármű egy töltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
A crossover kategóriás japán újdonság egy feltöltéssel nagyjából 450 kilométert képes megtenni.
A lágy hibridtől az elektromos hálózatról tölthető hibridig tart a paletta, de melyik mire jó, és kinek ajánlott?
Fény derült a Stellantis konszern kompakt francia prémium modelljének a hazai árazására.
Hatalmas méret, rekordalacsony légellenállás, gigantikus akkumulátor, letaglózó gyorsulás és földöntúli luxus. Ezt tudja az S-osztály méretkategóriájában támadó EQS villanyautó, melynek alaposan megkéri az árát a Mercedes.
A koreai szabadidő-autó új generációja ismét hibrid és tisztán elektromos változatokban támad.
Többek közt a 299 lóerős GTX csúcskivitel árára is fény derült.
Immár összkerék-hajtású változatban is kapható a plugin-hibrid kivitelű S580 e.
Meghajtottuk az új dél-koreai elektromos autót, amely karakteres formaterve, hatalmas utastere és remek hatékonysága révén pofátlan mennyiségű borsot tör a riválisai orra alá.
A méretes szabadidő-autó várhatóan 2024-ben kerül majd sorozatgyártásba.
Az újdonság a Taycan 4S és a Taycan Turbo közötti rés betömésére hivatott.
Érkezőben az Audi A3 szabadidő-autós hangulatú legújabb verziója.
Akár 60 kilométert is megtesz tisztán elektromos módban és gombnyomásra magától előz a hamarosan kombiként is elérhető új Opel Astra, mellyel Budapesten ismerkedtünk meg testközelből.
Immár hazánkban is rendelhető a kétféle hosszúságú változatban gyártott 7 személyes újdonság.
A Jövő Mobilitása Szövetség szerint egy középkategóriájú elektromos autó teljes élettartamra vetített költsége már ma is alacsonyabb egy hagyományos üzemanyagú autóénál.
Összesen pedig közel negyvenezer már a számuk itthon.